Bij De Goede Woning heeft u wat te kiezen

Iedereen heeft zo zijn eigen woonwensen. Daarom kun je bij woningcorporatie De Goede Woning huren in allerlei soorten en maten. Liever kopen? Ook dat kan. Bij De Goede Woning heeft u altijd wat te kiezen. Zo stemt u uw woonsituatie precies af op uw wensen.Om deze keuzemogelijkheden bij de doelgroep onder de aandacht te brengen, ontwikkelde Amazing voor De Goede Woning de creatieve campagne
‘U kiest’, waarin De Goede Woning € 2.500,- kado geeft t.b.v. woonverbetering. Niet alleen een maatschappelijk gebaar vanuit de corporatie, maar ook een onderstreping van de propositie, ‘bij De Goede Woning heeft u wat te kiezen’. In deze actie kiest u namelijk aan wie de € 2.500,- wordt weggegeven.De campagne bevat een tweetraps actiemechanisme. Allereerst kan iedereen online iemand aanmelden. Vervolgens worden er uit alle aanmeldingen
60 genomineerden geselecteerd door de Goede Woning. De genomineerden dingen middels een stemronde mee naar het winnen van het geldbedrag. Diegene die de meeste online stemmen verzamelt, wint de € 2.500,- voor woonverbetering.Het strategische actiemechanisme in deze online ‘stem&win’ actie zorgt voor een online sneeuwbaleffect, waarmee een zo breed mogelijk bereik wordt gegenereerd. En dus meer en meer mensen in aanraking komen met de achterliggende boodschap van De Goede Woning.
Ook kiezen naar wie de € 2.500,- gaat? Stemmen kan nog tot 15 januari via www.degoedewoning.nl/ukiest

Andere cases