Wibra, echt wel. Een nieuwe communicatiecampagne

De populaire winkelketen Wibra staat na 60 jaar trots overeind in een veranderend winkellandschap. Geheim van het succes is een gevarieerd, voordelig en kwalitatief hoogwaardig assortiment dat voortdurend verfrist wordt.

De vraag

Aan Amazing de vraag om dit authentieke Nederlandse merk opnieuw te laden met een opvallende, nieuwe communicatiecampagne. Amazing verzorgt een nieuwe propositie, pay-off, printcampagne en website met extra aandacht voor het submerk Dasty en leuke nieuwe trends bij Wibra.

Wibra weet wat mensen wensen

Stap je binnen bij Wibra, dan kun je rekenen op een fantastische winkelervaring! Je komt altijd weer blij naar buiten. In het verrassend voordelige, kwalitatief goede assortiment vind je zeker iets dat je happy maakt. De producten en de productbeleving hebben geïnspireerd tot een reclamecampagne met een glimlach.

Een nieuwe propositie en pay-off voor Wibra

Amazing kiest voor de nieuwe 2016-campagne de volgende propositie: ik ben trots op ‘mijn Wibra’, een authentiek merk dat ouderwets winkelplezier koppelt aan een eigentijds assortiment.

De campagne wordt rond gemaakt door per uiting een opvallende call to action toe te voegen en af te sluiten met een korte-maar-krachtige pay-off, geschikt voor omnichannel toepassingen.

Wibra. Echt wel.

Klik hier om te lezen over de nieuwe pay-off, look en feel

 

Andere cases