Concepting

Concepting? Dat is het ontwikkelen van een ijzersterk creatief concept. En da’s nodig om jouw doelgroep te interesseren, inspireren én activeren. Met een strategie in positionering en het bepalen van de route alleen ben je er nog niet. Jouw overtuiging, idee of strategie is dan wel bepaald, maar de doorvertaling naar de belevingswereld van de juiste doelgroep is waar het uiteindelijk allemaal om draait. Want als je jouw doelgroep weet te raken, dan geef je pas echt betekenis aan je merk.

de kracht van een creatief concept

Met het communicatieconcept breng je je merk tot leven. Wij geloven in de kracht van de verrassing! Niet kiezen voor wat er al is, maar met de juiste mix van treffende copy en pakkend beeld jezelf onderscheiden. Die doelgroep boeien. En aan je binden! Onze grafisch en tekstueel onderlegde creatieven gaan niet zomaar aan de slag – ze kleuren graag net buiten de lijntjes. Is toch veel spannender? Uiteraard wel met flink wat empathisch vermogen; het concept moet precies passen bij de doelgroep. Maar wel met nét dat beetje extra lef. Wat dat oplevert? Een authentiek jij dankzij een ijzersterk, creatief concept dat iedereen zal doen verrassen! Je doelgroep kan er niet omheen – en wil dat ook niet 😉

een concept voor jouw merk

Intelligente en verrassende, vaak crossmediale oplossingen – da’s wat we doen! Een concept ontwikkelen voor jouw merk? En dat concept tot in detail doorvoeren en levend houden? Wij creëren het wow-effect! Jouw merkidee is het vertrekpunt voor het creatief denkproces. Van daaruit ontwikkelen we een krachtig concept voor je merk en indien gewenst lanceren we dat met een pakkende campagne, pakken we je volledige huisstijl aan, ontwikkelen we een nieuwe website en/of diverse communicatiemiddelen (online en offline) en kunnen we je helpen bij jouw up-to-date content. Jouw merk übersterk? Wij gaan prikkelen. Verrassen. De boel op z’n kop zetten! Ready to become amazing?

 

strategie         |           concepting    |           development             |           design