Over Amazing

Amazing is een online én offline reclamebureau uit Apeldoorn met ongeveer dertig medewerkers dat zowel landelijk als regionaal opereert maar met beide benen op de grond staat. Wat niet wegneemt dat we ambitieus zijn. Dat zijn we niet alleen in ons belang, maar vooral in het belang van onze klanten. Daarom werken we met een topteam dat alle communicatievragen vanuit een professionele, verrassende invalshoek kan benaderen. Niet voor niets noemen we ons Mixed Media Minds.

Wat kunnen we voor je betekenen?

Samen met jou bouwen we aan het succes van je merk. We zijn een partner en we ondernemen – indien gewenst – samen met jou. Met onze Mixed Media Minds verken je de markt en het gedrag van de doelgroep. We bekijken wat jouw klant raakt en in beweging brengt en binnen welke media je contact kunt leggen. Zo komen we tot een doelgerichte communicatiestrategie voor je merk. Dit maatwerkplan vormt de basis voor al je communicatie.

Hoe doen we dat?

Behalve generalisten met een 360-gradenoverzicht van de marketing- en communicatiemogelijkheden, hebben we de creatieve en technische specialisten in huis, die de plannen kunnen vertalen naar alle media. Oude, nieuwe en allernieuwste. Zodat de communicatie rond je merk niet alleen onderscheidend en effectief is maar ook daadwerkelijk ‘binnenkomt’ bij de doelgroep.

Met welke vragen kun je bij ons terecht?

Onze Mixed Media Minds hebben ervaring binnen alle sectoren, hoe uiteenlopend ook: van zorg tot zakelijke dienstverlening, van onderwijs tot retail. Het kan daarbij gaan om BtoB-, BtoC- of corporate communicatie. Of het nu gaat om een klein deelproject of om een gecompliceerd communicatieplan: Amazing weet raad.

Wat zijn onze tarieven?

Bij klantgericht werken hoort een duidelijke tarifering. Onze tarieven zijn volledig transparant en marktconform. Alles wordt stapsgewijs begroot en vastgelegd, volgens vaste prijzen: zo weet je precies waar je aan toe bent.

Wie voelt zich bij ons thuis?

Bij ons is elke klant koning. We stellen ons op als een partner door dik en dun, met veel gevoel voor hoe het er intern bij jouw bedrijf aan toe gaat. Soms gaat de samenwerking zelfs verder dan een communicatieprobleem alleen: we kunnen natuurlijk ook meedenken als de omzet wat tegenvalt. Voel je je hierdoor aangesproken, schroom dan niet contact met ons op te nemen.