Snapchat lanceert Ad Manager

Snapchat lanceert Ad Manager

Snapchat lanceert de advertentiemanager in Europa en Amerika. Volgende maand zal de functie in diverse Europese landen en in Noord-Amerika worden geïntroduceerd. De Ad Manager maakt het voor adverteerders mogelijk om Snaps Ads (video-advertenties) te plaatsen in Snapchat.

De Ad Manager maakt geen onderscheid in grote of kleinere adverteerders en is dus voor iedereen toegankelijk. Aan de dienst zijn, naast een advertentiebudget, geen kosten verbonden.

Snapchat Mobile Dashboard

Naast Ad Manager, is ook Snapchat Mobile Dashboard in ontwikkeling. Hierop kunnen adverteerders hun lopende campagnes volgen, bijstellen en eventueel onderbreken.
In Noord-Amerika, Duitsland, Engeland en Frankrijk wordt de nieuwe functie nu door een twintigtal adverteerders getest. De bedoeling is om hem in juni 2017 te lanceren.

Benieuwd naar de mogelijkheden die Snapchat Ad Manager en het Mobile Dashboard bieden? Neem contact op met Marlouk Rodijk via marlouk@amazing.nl of bel 055 526 88 88.